Tilkaldevikar

Har du et ønske om at undervise skoleelever, og har du et ønske om et arbejde, hvor 2 dage ikke er ens? Så kunne jobbet som tilkaldevikar måske være noget for dig.

HVAD LAVER EN TILKALDEVIKAR?

Som tilkaldevikar overtager du arbejdet, som den primære lærer eller pædagog skulle have udført. Det kan være for nogle timer, en dag, men også for en længere periode. Som tilkaldevikar vil du blive tilkaldt, hvis den faste lærer eller pædagog er syg eller af en anden årsag ikke kan møde på arbejde. Derfor har du heller ikke faste arbejds-vagter.

Som tilkaldevikar kommer du ikke til at være ansvarlig for klassen, som hvis du var den faste lærer for klassen. Du har dog stadig pligt til at kunne styre klassen, undervise dem, og sikre at lektionen forløber som den skal.

Hvis du ønsker at arbejde som tilkaldevikar, så kræver det, at du kan reagere hurtigt, når du får en henvendelse. I de fleste tilfælde vil du blive kontaktet tidligt om morgenen. Og i nogle tilfælde kan du dog også få en ansættelse i en afgrænset periode; det kan fx. være i forbindelse med langtidssygemelding, barsel el. lign.

Vi ansætter oftest for kommende skoleår allerede i juni, men vi har indimellem også løbende behov for at ansætte.

Hvis du synes at dette lyder interessant, så er du meget velkommen til at sende en uopfordret ansøgning, hvor du fortæller om din motivation og hvorfor du vil være kvalificeret som vikar her på Nivå Skole,  samt et cv. Du skal sende det til Kim Andersen på følgende mailadresse: kian@fredensborg.dk

Vi ser frem til at høre fra dig